Sidor

torsdag 26 september 2013

Tindras bebisar 9 veckor

Och veckorna går fort i vanlig ordning. Fast denna veckan har det ju hänt så mycket när det gäller Brooke och väntan är lång när man inte vet besked....just när man väntar. För att när nästa dag gryr så undrar man var gårdagen tog vägen. Brooke kommer att få ett eget inlägg senare ikväll. Och för er som inte kollade gårdagens inlägg så kan jag berätta att det finns filmer på var och en av dom :) så gå in och kika.

Ananrs så mår alla bebisarna jättebra. Dom växer och är så extremt nyfikna. Tog ju bilder på dom igår och jag tog ut dom på köksbordet för där var det bäst ljus. Medan jag tog kort på dom en efter en så började dom andra klättra uppför stolar, mina byxben, dom började till och med skälla på mig för att jag bara lekte med vippan med den som var på bordet. Och sen så var det kört. Efter att jag hade tagit upp dom på bordet började dom komma upp där även efter att jag hade gått hem så mamma har puttat in stolarna. Hon ska se...för jag vet....det dröjer inte många dagar innan dom kommer på att man kan komma igen spjälorna och upp den vägen. Här hemma gör dom ju det för ett bra tag sedan.
hemsidan finns massor av bilder på dom. Vikterna på dom idag och veckans uppgång är
Brooke 876g +39g
Burt 1043g +141g
Brian 987g +103g
Ben 1210g +136g
Bruce 1174g +144g


Brooke




Burt




Brian




Ben. Och Ben söker fortfarande efter en egen familj att få flytta till




Bruce




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck