Sidor

torsdag 5 september 2013

Tindras bebisar 6 veckor

Idag är Tindras bebisar 6 veckor. Och som jag skrev igår så kan jag inte skriva så mycket om dom för jag har inte koll på dom dygnet runt. Men dom stunderna jag ser dom varje dag så ser jag att dom växer och mår bra. Burt och Brian håller fortfarande ihop som ler och långhalm, det verkar inte vara mycket som kan skilja dom åt. Dom leker och busar för fullt och det är dom som är mest aktiva...vilket också syns på deras viktuppgång. Sen så har vi Ben som är soffliggaren, han gillar att vara uppe i soffan och sova....och kan verkligen sova hur många timmar som helst i sträck. Bilder blir det så klart idag och fler bilder finns på hemsidan. Och veckans vikter och uppgång är
Brooke 609g +115g
Burt 583g +90g
Brian 614g +83g
Ben 726g +146g
Bruce 683g +113g


Brooke




Burt




Brian




Ben




Bruce




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck