Sidor

fredag 13 september 2013

Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo är en fotbollsspelare som kommer från Portugal. Han är född 5 februari 1985 och är alltså 28 år. Hans fullständiga namn är Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro. Finns att läsa på wikipedia :) Min Cristiano Ronaldo kallar jag ju för Cris. Och idag har jag tagit nya bilder på honom, till och med under 2 tillfällen.
Vill gärna förklara, fast jag egentligen inte behöver. Han är inte dålig i ögonen på något sätt. Han är en trött kille och flertalet gånger har jag fotat honom nyvaken...vilket resulterar i att han är mer rödögd än annars under dagen. Dessutom så har han ju rosaröda eyeliner vilket det hela får det att se värre ut. Och att katterna som jag har haft av färgen rödsilver är känsligare i ögonen mot ljus har jag nog skrivit om innan, flera av dom har lättare att få rinn i ögonen när det är väldigt ljust. Så.....nu vet ni det.
Några av dagens bilder kommer här











1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck