Sidor

söndag 15 september 2013

Téa idag då!!!

Undrar just vad Jamie producerar för mjölk som är så lockande...för dom vuxna då. För bebisarna vill inte vara där så ofta som Jamie vill. Hon lockar på dom och försöker lägga sig vid dom men dom bara sticker.....ibland kan dom vara hos henne och ta en slurk. Inatt så hörde jag Jamie krafsa i toalådan och visste att jag inom 2 minuter var tvungen att gå upp och mocka om lukten inte skulle förpesta hela lägenheten. Innan jag gick upp så lockade ju Jamie på sina små som alla låg och sov. När jag gick upp för att mocka kunde jag se många droppar mjölk från lådan och ut till vardagsrummet. Så hon har alltså gott om mjölk och känner väl av att det måste tömmas. En av anledningarna att jag låter Casper igår och Téa idag dia på henne. På detta sättet slipper hon förhoppningsvis mjölkstockning. Varför det är så att dom vuxna gillar att dia på henne vet jag inte. Snart hittar jag väl Lillan där också, skulle inte förvåna mig alls.



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck