Sidor

torsdag 19 september 2013

Jamies bebisar 7 veckor

Och här kan jag känna mig lite gråtfärdig. Tiden går ju alldeles för fort...och snart, alldeles för snart ska dom flytta. Lika fort som tiden går, lika fort springer dom runt här. Borde vara fartkontroller i varje hörn. Från att dom kommer springandes från hallen så flyger dom upp i soffan. Att försöka sig på att ligga och vila i soffan nu fungerar inte...då är dom uppe alla hos mig och ska antingen bitas i tårna eller bara lägga sig på mig och trampa med sina tassar. Så mysigt. Spinner gör dom alla så snart jag tittar på dom. Och spinner högt gör dom.

Alla är glada i mat och äter allt som dom får. Väldigt glada i torrisar är dom vilket jag tycker är bra. Faktum är att jag har bytt från RC baby till Four Friends vilket innehåller mer kött. (nej, jag får inte betalt för att jag länkar till dom) Och mina katter som ät kräsna och itne har velat ha annat än RC torrisar älskar denna.....bra tycker jag.

Tog bilderna på dom igår också och som vanligt är dom alla ute på hemsidan. Cris, Colin och Casper är fortfarande till salu.. Vikterna idag och veckans viktuppgång är
Cher 728g +152g
Céline 776g 140g
Cris 800g +151g
Colin 771g +147g
Cary 840g +163g
Casper 792g +163g

Ni som har varit här och sett bebisarna live tyckte ju att Tindras bebisar var så stora. Bara för skojs skull kommer här också vad Tindra bebisar vägde förra veckan när dom var 7 veckor...ni ser att det skiljer inte så mycket :)
Brooke 725g +116g
Burt 723g +140g
Brian 751g +137g
Ben 868g +142g
Bruce 819g +136g




Cher




Céline




Cris




Colin




Cary




Casper




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck