Sidor

onsdag 18 september 2013

Brooke på dagis

Idag så har Brooke varit på dagis...här hemma hos mig. Har planerat det i cirka 2 veckor. Hon ska bo hos min mamma men hon kommer ju att följa med mig på utställningar och då kanske bo tillsammans med mina här hemma så det är lika bra att vänja henne nu när hon är så liten. Och då även vänja mina här hemma vid henne. Meningen var att hon skulle vara här i 2-3 timmar men de funkar så bra så nu har hon varit här hela eftermiddagen. Hon har diat på Jamie och hon har busat för fullt med alla. Att jag bestämde att hon skulle vara här hela eftermiddagen beror främst på att hon är lite hård i magen så jag ger henne paraffinolja för katt. Så hon får iallafall vara här tills hon bajsar ikväll. Meningen var att jag skulle testa att ta hem Téa till mamma i eftermiddag och skola in henne där.....Casper är ju efter henne hela tiden så hon får ingen ro. Och hon är alldeles för snäll och säger inte ifrån, inte heller till Lillan när hon går på henne. Och då Tindra också är genomsnäll så ska vi se om det funkar mellan dom...i så fall flyttar Brooke hit och Téa till mamma...vi får se. Och nä.....Brooke flyttar inte hit förrän hon är 12 veckor.

Har då varit hos mamma i förmiddags och tagit massor av bilder på Tindras bebisar. Och jag tog faktiskt även bilderna på Jamies bebisar idag för i morgon hinner jag inte. Men det blir inga bilder på bloggen på dom idag utan här kommer istället lite bilder på Brooke och Cher tillsammans. Kunde liksom inte låta bli...dom är väldigt syskonlika. Och så lite filmer på alla när dom busar. Och Cher kom idag på att hon har svans...den låg hon och lekte med när jag filmade...du ser det i filmen "Busungar" Tänk vad det skiljer i storlek på bara 1 vecka.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck