Sidor

söndag 29 september 2013

Tèa 4 veckor

Då är det meningen att Téa har gått 4 veckor idag. Jag har ju sett hallontuttar på henne innan men idag var dom väldigt tydliga...tycker jag iallafall. Fast jag blev lite så där nervös för ett par dagar sedan. Hon visade inte direkt att hon var i löp, men när Casper nosade henne där bak så började hon trampa. Ingen ovanligt för jag har sett det tidigare hon mina dräktiga honor men man blir lite så där ändå....ska hon ha eller inte.

Hon fortsätter att äta bra och äter faktiskt allt som är framme nu. Annat är det med Lillan som denna veckan har varit lite si och så när det gäller maten. Téa väger idag 3361g och har under veckan gått upp med 96g, sammanlagt nu 285g

Tog tuttbild på henne idag...och även på Lillan. Så vad tror ni?????

Téas tutte 4 veckor



Lillans tutte 4 veckor +5 dagar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck