Sidor

tisdag 10 september 2013

Kattungar till salu!!

Gruppfotografering av grabbarna som letar efter egna hem. Jo jag tackar.
- Försök du med det, ropar alla till mig i mun på varandra. Och ändå så försökte jag ta foto på dom när dom är trötta och kanske inte så aktiva och ska busa hela tiden. Miss av mig......
- Ååååå, kolla...man kan klättra upp här.
- Nä, jag orkar inte, är trött.
-Jamen, följ med ner då så busar vi där!! Colin är full av spring i tassarna.
-Nä, jag orkar inte, är trött, svarar Cris tillbaka och Cary är inte sen efter
- Ja me är trött.
- Men jag kan följa med, säger Casper Jr. Om möjligt är han mer på bushumör än Colin. Hur kan dom vända från att sova till att ha så mycket energi. Jag blir trött bara av att titta på dom. Här behövs minsann både 2 och 3 muggar kaffe innan jag orkar börja dagen...och då är jag ju ändå morgonpigg!!

Hur som helst. Här finns alltså 4 grabbar som fortfarande söker egna familjer. 4 grabbar som är fulla av energi och fulla av nyfikenhet. Samtidigt så är dom små morsgrisar och ska vara med och vill bli gosade med, klappade och pussade på magen. Man kan inte lägga sig i soffan förrän dom kommer...en efter en.... Dagens bilder då, ja dom kommer här. slängde en massa där dom är tillsammans och dom som blev något är suddiga. Så det blev även foton på dom själva :)













Cris







Colin








Cary








Casper






1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck