Sidor

lördag 31 juli 2010

Paus

får jag ta nu från det jag syr, och skriva några rader i min blogg. Missade ju det igår. Jag höll på att klippa och ha mig, kollade lite ute på nätet innan jag släckte ner och gick för att nana kudden. DÅ kom jag på att jag inte hade bloggat, men jag orkade bara inte gå upp och göra det. För den delen så gör det ju inget om jag missar ibland......eller?? Som sagt, nu sitter jag och syr. Och jag har även klippt idag också. Det blir ju en del. Har fått ihop en hel del kattbäddar, men dom är bara halvfärdiga. Måste få dit skumgummit också, men dom har SEMESTER.......Gaaaahhhhh. Men det går ju bra att göra så här också.
Sent igår eftermiddag så fick bebisarna smaka på skinka "picknickskinka" för första gången. Behöver jag berätta att dom tyckte om det? Och idag så har dom fått rå köttfärs.....samma där. Dom mumsar på för fullt. Ska bli spännande att väga dom på tisdag, men som vanligt har dom väl inte alls gått upp så mycket som jag skulle vilja. Har vägt Fjodor idag igen, för han äter ju som bara den han också....konstigt nog. Och vågen visade på 4575g, så han har ökat med 237g på en vecka.....och det är jag nöjd med :-) Jag är så glad över att han äter så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck