Sidor

lördag 17 juli 2010

Uppdaterat med bilder

har jag gjort på hemsidan. Något som jag har tänkt göra läääääänge men som inte har blivit gjort. Om man går in på min sida Tidigare kullar och sedan klickar sig fram till varje kull så har jag satt ut bilder på kändisarna som kattungarna har fått sitt namn efter, och om man klickar på kändisbilden så kommer det lite info om dom. Alla vet ju kanske inte vem som är vem. Något som jag tyckte var riktigt kul är att faktiskt namnen passar på kattungarna väldigt väldigt bra :-)


Ellen fortsätter att leka mamma. Hon putsar och fejar och leker med dom. Antagligen så har hon blivit mera vuxen hon också nu och vill ta lite ansvar. Jag vet inte, men hon är hur gullig som helst mot dom. Här är race så fort dom vaknar...bebisarna alltså. Dom springer fram och tillbaka från altanen och in i vardagsrummet och sen tillbaka igen. Idag så har det regnat och åskat hos oss. När jag satt ute och rökte så kom Julia. Trots att det regnade OCH åskade mycket så gick hon ut i rastgården. När hon kände gräset under sig satte hon sig att kissa sen gick hon in lugnt igen. Duktig kizze. Deras "bebislåda" finns det inte så mycket i längre....dom går hellre dit dom vuxna går.


Här kommer ett par filmer som jag tog igår, men jag hade problem med att ladda upp dom då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck