Sidor

måndag 12 juli 2010

Grattis H-kullen

Som idag fyller 1 år.......Tiden går alldeles för fort.

Julian är en bestämd liten herre. Endast 5 veckor (imorgon) så talar han om klart och tydligt vad han vill. Och jisses vilka röstresurser den grabben har. Igår så fick dom ju vara med ute i vardagsrummet en stund. ...under min översikt då dom inte kan orientera sig riktigt till lådan därifrån. Och dom fick vara där en liten runda imorse också. Nu sent i eftermiddag så började Julian att jama, mer och mer.....högre och högre......han stod vid barriären och försökte klättra upp vilket han så klart inte klarar än....det är högt. När jag tog upp honom så tystnade han tvärt och tittade på mig. Kan svära på att jag såg ett nöjt leende hos honom :-)
Jag tog ut honom och dom andra en efter en ut i köket och svabbade av dom lite. Här är alltså extremt varmt. Har även svabbat av dom vuxna katterna, och nu när jag har bloggat klart ska jag ta vattenslangen och leka lite i rastgården. Dom tycker att det är roligt att jaga vatetnstrålen, samtidigt får dom lite vatten på sig. Bebisarna fick vara ute en sväng idag också nu när det blev lite svalare och skugga. Jamie är den som verkligen älskar att var ute i gräset. Hon inte bara springer utan skuttar fram. Det finns ju så mycket spännande att lukta på där, och sååååååå mycket utrymme att springa runt på. Det var bara Jane som var ute i gräset cirka 5 minuter sedan lade hon sig i bädden och somnade.Varför känns det som om dom vore mer än 5 veckor???

Tog ett par bilder på dom idag. Här kommer Julia

Jamie

Jane

James

Julian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck