Sidor

torsdag 1 juli 2010

Overlock symaskin i present

Alltså, vilken dag det är idag :-) Mariané kom på besök, hon skulle hämta dom burskynken som jag har sytt till henne. Hon ringde innan och undrade om jag var hemma, och samtidigt så sa hon att hon hade en present med sig till mig. Men hade väl aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att hon kommer med en overlock symaskin, och dessutom en hel låda med trådrullar. Hon har visst en till sådan låda som jag ska få. Jisses.....måste ju ha gjort något gott i livet iallafall när jag får en sådan här fint present.Och jag fyller ju inte ens år.....och inte är det julafton. Jag blev så glad så jag fick gråta en skvätt :-)
Här är fullt upp annars nu....ska packa det sista som jag ska ha med mig imorgon, dessutom så måste jag gå igenom allt en gång till så att jag verkligen inte glömmer något. Imorgon tidig förmiddag ska jag hämta mamma, hon ska vara "barnvakt" åt dom som är kvar här hemma. Vill ju också att någon har koll på bebisarna. Och du kommer det också att bli en bloggpaus, kanske....kanske jag bloggar söndag kväll, får se hur trött/pigg jag känner mig. Och nu får ni alla hålla tassar, tummar och tår för att det går bra :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck