Sidor

onsdag 28 juli 2010

Forum

Usch och fyyyy vad irriterad jag blir. Har försökt starta ett forum som jag trodde kanske bara skulle ta en timme. Har gjort det en gång tidigare för längesedan, men idag gick det bara inte. Kommer ju inte ihåg hur man gör.....Har grejat och försökt länge med det idag, och nu ger jag upp. Orkar inte. Försöker imorgon bitti igen, och förhoppningsvis kan mina 2 små celler i skallen samarbeta. Annars får dom sparken dom också. I förmiddags hade jag besök från Mariané, lika trevligt som vanligt. Dock inte så långvarigt då jag hade ärenden och även tider idag som jag var tvungen att passa. Hela eftermiddagen har varit liksom bakvänd för mig, och jag känner mig inte alls på humör :( Och trött är jag så nu ska jag gå och nana kudden. Om jag nu somnar, för jag lär väl försöka klura ut hur forumet fungerar, och då kommer det ta tid att somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck