Sidor

söndag 18 juli 2010

Milla är hemma

Jag var iväg och hämtade henne idag. Och jag är så glad och tacksam för att Anneli kör halva vägen.....Det första Milla gjorde när hon kom hem var att börja länsa i skålarna med mat. Blir ju så att dom inte äter lika bra när dom är borta. Vägde henne idag också nu när hon kom hem och vågen visade 3751, så hon har gått ner med 187g dessa dagarna. Hon har gått ur löpet för Fjodor visar inte det minsta intresse, men hon var väldigt stel och ville inte alls sätta sig i vågen som hon brukar.
Imorse så filmade jag varje bebis för sig, och så tog jag några kort :-) Jamie är fortfarande rödögd och hon ska följa med mig och Fjodor till veterinären på tisdag. Han ska ju ha intyg på att klockorna sitter där dom ska så att jag kan regga bebisarna. Och då tyckte jag det passade bra med att ta med Jamie också.
 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck