Sidor

torsdag 22 juli 2010

3 uppfödare

har varit här hemma på besök idag.......så kul. Snackar man katt så tar samtalen aldrig slut....alltid finns det något man kommer på att berätta, och framför allt att fråga om. Tror dom gillade bebisarna :-) Uppfödaren igår har en hemsida som du kan titta på här. Idag var detSkattekattens och Celine's. Vet inte om Susanne har någon hemsida......måste ta reda på det :-) Så jag har inte gjort något speciellt idag, bara varit social och haft det jättetrevligt. Det är skönt att ta det lugnt emellanåt.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Har fått hem allt mitt tyg idag som jag har beställt i Krossad Velour, och håller på att klippa ut till kattbäddarna. Och det var INTE något roligt tyg att klippa i :-( Känner bara för att lägga ner allt. Men kommer väl att fortsätta. Har också fått hem mina knappar med kattmotiv.....DOM var iallafall snygga :-) Ska se om jag kommer ihåg att ta en bild av var och en tills imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck