Sidor

torsdag 15 juli 2010

Norgeplaner

Jag har idag skrivit ut och skickat iväg ansökan till utställningen i Drammen, Norge som är den 4-5 september. Och jag ska bara ha med mig Fjodor. Får se om jag kan få upp honom i IC-titel, och sedan kanske vidare. Hur som helst så ska det bli spännande, även om jag kanske känner av att jag redan har resfeber :-) Men så är det ju mig det handlar om.
Bebisarna är superduktiga......går i lådan. Trodde kanske att det skulle bli någon olycka nu när dom får vara i hela huset, men dom har som sagt skött sig. Dom har till och med gått på den stora lådan som står på toan. Nyfikna till tusen vilket jag bara tycker är så jättebra. Och äter gör dom konstant tycker jag. Nu när det är så varmt så vill jag inte lägga upp för mycket mat på faten då jag är rätt att det blir skämt. Och när bebisarna börjar bli hungriga så kommer dom faktiskt till mig och piper om jag är i köket. Dom vet inte vad det är det där med att mat tystar mun. Samtidigt som dom äter så pratar dom, och jag lovar....det låter hur kul som helst. Jane är fortfarande den som är mest galen i mat, och igår kväll var det 2 av dom andra som var vid fatet med henne. Jag kan slå vad om att hon bet dom, för det kom några höga tjut, och så gick dom och åt på andra fat. Torrisarna äter dom också hur bra som helst. Önskar att alla mina kattungar framöver är lika duktiga med maten.
Imorgon ska vi ha lite öronrensning på kattungarna för första gången. Tar det tidigt på morgonen innan det blir för varmt för mig. Fattar bara inte var skiten dom har kommer ifrån. Hmmmmm. Ska också försöka mig på att klippa deras klor.....men det är ju inte så viktigt egentligen. Bara det att jag är rädd att dom ska skada varandra i ögonen, för dom är helt vilda nu.

Här ligger Jamie och James helt utslagna efter lek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck