Sidor

lördag 24 juli 2010

Besök

har det varit här idag också. Idag var det Madelaine från Örebro och så Margareta & Magnus från Göteborg. Madelaine var/är hos dom i Göteborg och hälsar på och då passade dom på att komma till mig också. Det har varit hur kul som helst och träffa dom igen....dom var här och hälsade på förra sommaren också. Hjälpte både Malle och Maggan att starta upp en blogg, och det är dessa jag länkar till :-)
Annars har det varit lugnt här idag. Jag tycker inte jag har gjort annat än gått och mockat hela tiden. Avmaskade ju katterna igår, och det får jag igen idag.....det luktar inte direkt rosor efter att dom har varit på toa. Lite olustigt var det när det var besök här, men det är bara att se glad ut och mocka vidare.
Det blir inte så mycket mera nu. Ska gå igenom alla lådor igen, och sedan så ska jag nana kudden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck