Sidor

tisdag 10 juli 2012

Priscilla & Olivia 11 månader

Priscilla var ju 11 månader den 1 juli men då befann vi oss på utställningen i Trollhättan. Och sedan så glömde jag faktiskt av att skiva om det. Kom på det idag nu när Olivia är 11 månader. Så vikten kommer på dom båda idag.
Priscilla tog jag ju kort på häromdagen och dom får duga. Att ta bilder på Olivia är stört omöjligt. Det verkar precis som att hon vet att jag tycker att hon är i en ful ålder och att hon då inte vill visa upp sig. Hon är alltså riktigt smal och i ansiktet är hon trekantig. Priscilla äter ju allt men Olivia ratar vad jag än sätter ner till henne när det gäller blöt kattmat. Imorse så åt hon rökt påläggs-skinka...det gillar hon. Men det kan hon ju inte leva på. Och jag kan inte komma på vad jag ska ge henne så att hon börjar äta. Hon har varit sådan nu i flera månader med maten, bara torrisar gäller mer eller mindre.
Vikten på tjejerna idag är
Priscilla 3801g ökning med 158g på 1 månad
Olivia 3610g ökning med 84g på 1 månad

Även bebisarna ficks maka på rökt skinka idag. Gissa omdet var poppis???? Roger stod med framtassarna på min hand och bara vägrade gå ner. Robban började ryta som ett lejon vilket resulterade i att Ricki blev rädd och sprang iväg. Men hon fick äta skinka ändå....jag tog den till henne :-)

Priscilla






Olivia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck