Sidor

tisdag 10 juli 2012

Fjodor kommer hem

Fjodor är ju med Tindra hos min mamma. Att han flyttade dit berodde ju på att han och Kurt började slåss. Nu när den kemiska kastreringen har gått ur Fjodor har han ju börjat pipa lite efter tjejer. Och det klarar inte min mamma. Hon tycker väl att jag ska göra det på honom igen...och det ska jag...men inte just nu. Det är några parningar inplanerade med honom. Och meningen var att han till helgen skulle flytta till Johanna. Men något som inte jag tänkte på och inte Johanna heller är att hon har 2 fertila hanar hemma. Så jag tror inte det kommer att funka. Så jag får helt enkelt ta hem honom och pussla ihop det här hemma så gott det går. Han var ju fritt tillsammans med alla tjejerna när vi var på utställnignen i Trollhättan. Det är bara Luna som han inte har träffat...ja och så bebisarna. men det får han göra imorgon. Ska hämta hem honom efter att Rogers eventuellt nya familj har varit här och kikat på honom.


2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck