Sidor

tisdag 17 juli 2012

Alla mina katter

Här har ni dom...alla mina katter. Idag har jag inte gjort något annat än tagit hand om mina katter. Jag har klippt 180 klor, rensat 20 öron, och borstat 20 katter. Givetvis har jag vägt alla och tagit en massa massa bilder på alla. Det blir alltid mera bilder än vad jag sätter ut både här och på hemsidan. Många av dom hamnar ju i papperskorgen. Så det är tur man har en sådan kamera så man slipper att få fram papperskopior....det hade blivit fruktansvärt dyrt kan jag lova. Efter allt detta så har jag då uppdaterat min hemsida på alla katterna och det är något som tar sin lilla tid det också. Har du lust att titta på bilder på dom så får du kika på fliken till vänster och klicka dig fram till namnen. För varje katt får ett eget inlägg med en massa bilder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck