Sidor

tisdag 3 juli 2012

Nytt äventyr

har det blivit för bebisarna idag. Efter att jag efter mycket om och men fick ihop lite av det sista på altanen så kunde jag släppa ut bebisarna utan att vara rädd för att dom skulle kunna krypa igenom någon liten springa. Som den under dörren ut till soldäck då vi sågade av den och den kanske blev en liten aning för kort. Inget dom vuxna kommer igenom men dom små.....ja dom hade nog varit ute illa kvickt.
I början var det väldigt spännande att bara gå där och lukta på allt nytt, och även försöka sig på att fånga några solkatter. Sedan var leken i full gång.

Har även fått upp ett par hyllor till och nu är det inga mer hyllor som ska upp vid nätet. Ska upp annat som alla kan utforska men just nu klarar jag inte av att göra så mycket i markhöjd då jag har svårt för att böja mig på grund av knäna :( Att försöka mig på att rensa i rabatten kan jag bara drömma om...finns inte en chans alltså.






























1 kommentar:

  1. Sötingarna i "lekparken" övervakade av mamma

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck