Sidor

tisdag 17 juli 2012

Kattungar väntas vecka 33

Jupp, det verkar som att Tindra och Fjodor ska bli föräldrar igen för 3:dje gången.Var väl inte planerat riktigt än utan jag hade hoppats på att det kanske skulle bli vecka 37-38. MEN....jag reserverar mig inför detta ändå. Det KAN ju hända att hon inte alls ska ha bebbar utan är skendräktig. Men hon har gått upp i vikt och honh ar rosa tuttar. Och om hon är dräktig så ska hon vara (tror jag) 5 veckor nu. Det är så svårt när hon är hos mamma. Och jag kommer att behöva ta hem henne för mamma kommer inte att klara av bebisar.
Tindra och Fjodor har alltså 2 kullar efter sig. Dom kan du se här på bilderna och klickar du på bilderna så kommer du till den kullens sida.


1 kommentar:

  1. Hua vilka underbara ungar de har fått tidigare.. Håller tummarna

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck