Sidor

lördag 7 juli 2012

Lisa, Roy och Bambu

Igår eftermiddag/kväll så var Elisabeth och Roy och hälsade på sin lilla pärla Ricki. Vi hade väl kanske lite planer på att åka iväg till Mia och hälsa på en liten sväng och titta på hennes kattungar men det blev inte så. Tiden går så fort, och givetvis vill dom ju ha tid med Ricki som dom har åkt så långt för igen för att hälsa på. Efter mycket tjat och lek med alla bebisarna och även dom vuxna så bjöd dom mig och Benny på Bambu i Bredaryd på mat. Och som ni nog alla vet så älskar jag maten där.
Så tack för en helt underbar eftermiddag/kväll och för den goda maten. Så trevligt.

Det går fortfarande bra med att ha Kurt ihop med dom andra. Och jag är fortfarande lika förvånad. Fast han får vara i "sitt rum" på nätterna. Känner att det är lugnast både för honom och mig. Och han protesterar inte, tycker nog att det är skönt att få sova ut mellan varven. Han har inte kommit på än att han kan gå ut och in själv genom luckan. Till toan går det bra för jag har ingen svänglucka där. Men ut till altanen så är det ju en sådan och vill han in så står han istället och skriker på mig. Han ser helt frågande ut när dom andra springer ut och in. Bebisarna har inte heller kommit på att dom kan gå ut genom den utan ska dom vara ute så får jag ha dörren öppen. Fast jag tror inte att det tar så lång tid innan dom kommer på det. Roger har ju varit där flera gånger och tryckt med huvudet.

1 kommentar:

  1. Klart man ska skämma bort vänner när man kan.

    Kurt är ju så snygg och rar så det är sönt att han kan få vara ute med de andra katterna.
    Kramar till er alla

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck