Sidor

torsdag 5 juli 2012

Power Balance

Min lillebror John är snäll. Jag fick ett armband av honom. Han bara kom och sa att han visste hur dålig balans jag har och han ville då ge mig ett armband som skulle hjälpa. När han kom så sa han att jag skulle blunda för han skulle stoppa in något vid min ena ärm....jag fick inte se vad det var. Och jag började skrika och var livrädd för det kändes som om det var ett levande djur han stoppade dit....typ en mask eller liten ödla. Blääääää. Men nä, han sa att så taskig var han inte och han ville att jag skulle lita på honom.

Efteråt sa han till mig att jag skulle stå och balansera, först på den ena benet sedan det andra. Och jag tänkte.....jomenvisst, kommer ju att ramla direkt för jag klarar ju inte att stå på ett ben. Men se....jag klarade det. Och jag bara gapade och fattade inte något. Så visade han mig vad det var och då var det ett armband som kallas för Power Balance. Jag har googlat på det och det ska hjälpa till med balans och styrka. Kändes så overkligt. Så nu har jag på mig det hela tiden, känns så bra. Och nä, jag kan ju inte ha påverkats av det så bara för att jag visste vad det var...för det visste jag ju inte.  Här är en bild på mitt armband, den andra bilden är lånad på nätet. Finns att köpa för den som är intresserad lite överallt, bland annat Stadium. Men man kan handla det över nätet också. Och det finns i många färger. Kostar 350-400 kronor beroende på var man köper det. Googla du också :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck