Sidor

tisdag 17 juli 2012

Kurt

Denna härliga svarta panter.Har faktiskt hänt att en del blir rädda när han kommer fram. Och jag antar att det har med storleken att göra för han är ju STOOOOOR. Och då har han ändå gått ner cirka ½kg nu när han har börjat växa ur sig. även Kurt är otroligt duktig och strilar inte. Han enda "fel" är att han är så otroligt översexuell. Men stackarn får aldrig till det med någon. Men kanske snart...vi får se :)
Jag hade planer ett tag på att placera om honom men det behöver jag inte nu. Han går ute med alla dom andra och är helt underbar. Att ta kort på honom är näst intill omöjligt...han ska bara ligga och kråma sig..."Titta på mig....så här låååååååång kan jag bli"
Jag hoppas och håller tummarna att han kan bli pappa framöver, ni vet...p-sprutan. Tror hans ungar kommer att bli riktigt magisk underbara.
Vikten på honom idag är 6108g
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck