Sidor

tisdag 17 juli 2012

Olivia

Min lilla räka, min lilla prinsessa. Eller vad är det jag skriver??? Bennys ska det ju stå så klart. För hon är kär i Benny hon gillar honom jättemycket. Och det känns ju bra att även benny har en katt som tyr sig till honom...inte ofta det händer. Olivia är ju så urväxt nu och det har jag skrivit om tidigare. Dessutom så har hon kommit i löp. Hon är helt helt galen i bebisarna, tar han om dom precis hela tiden. Så rena som dessa ungar är har jag nog inte haft innan. Om inte Luna eller Priscilla tvättar dom så gör Olivia det. Och hon är med dom hela tiden. Förutom när hon kommer till mig och skriker att hon vill ha en kille och egna bebisar.
Olivia är den som är svårast av mina katter att ta bild på för tillfället. Hon sitter inte still många sekunder, springer hela tiden iväg för att kolla vad ungarna har för sig. Hon väger idag 3638g


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck