Sidor

torsdag 5 juli 2012

Länsat rabatten

Jodå, jag har skrivit rätt, jag har länsat hela rabatten och även rensat. Fast det fanns inte så mycket till ogräs, fanns liksom ingen chans för det att växa upp. Fanns heller inget annat som hade chans att växa upp för det som var marktäckande hade tagit över allt totalt. Satte ju ut lite av det när jag gjorde rabatten för jag tyckte att det skulle vara finns bland stenarna men ja......inte ens stenarna syntes nu.Jag började bara lite smått, tänkte att jag skulle behålla en del av det. Men nä.....allt åkte med. Kommer med all säkerhet upp någon här och var igen då det finns lite rötter kvar. Och jag kommer att plocka bort det då igen för jag vill inte ha det. Nu så körde jag bort 4 överfyllda skottkärror med bara marktäckande Det är inget kul. Dom få blommor som jag hade planterat där finns inte mycket att se av, så det blev en del.

Men nu är det klart att planteras i igen. Min svärmor och svärfar ska ju flytta och jag skulle få deras växer. Så kul, ser framemot att få ner dom i backen. Nu ska vi bara åka dit och gräva upp dom :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck