Sidor

måndag 8 augusti 2011

Suzies mage



Finns väl egentligen inte så mycket att säga om den....mer än att hon fortfarande går omkring med den. Och inte verkar det hända något. Jag har känt på hennes mage flera gånger idag, och jag tycker mig ha känt förvärkar. Men det tyckte jag ju med för 1 vecka sedan. Det rör sig iallafall fortfarande. Tänk att jag hade samma väntan förra gången hon skulle ha. Då trodde jag att jag hade någolunda koll, och det hade jag ju till viss del. Visst är jag tjatig....men det bjuder jag på ända fram till att hon får en bebis....eller släpper en sotr brakfis. Idag väger hon 4789, och hade sedan igår gått upp med 25g......= 1489g










1 kommentar:

  1. Ho e bra snygg :)Å lite stygg eftersom ho tjyvhåller på bebbarna :)
    Kram
    Malin

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck