Sidor

onsdag 24 augusti 2011

Suzies bebisar 2 veckor


Och det händer massor i bolådan. Trots sin låga ålder så har dom redan börjat klättra runt och småbusa med varandra. Men dom lär sig lite fortare tror jag då dom har Jamies bebisar att apa efter. För bara på dessa 2 dagar sedan dom fick lite större och kan traska runt lite mer så lär dom ju sig mycket mycket mer. Och som sagt, dom små klarar allting galant. Och jag är inte ett dugg förvånad över vem av dom som är mest aktiv....så klart Olivia. VARFÖR är det alltid dom som jag planerar att behålla hemma så visar sig vara sådana. Oliva och Priscilla busar hur mycket som helst ihop.

Då dom är så många så blir det mycket mer att håla reda på för mig. Massor av ögon att tvätta av varje morgon. Tycker det är viktigt så dom inte får en massa bakterier vilket ju är mycket lättare för doma tt få nu....just för att dom är många. Försökte nu en av dagarna att dela på dom....alltså Jamies bebisar för sig och Suzies för sig. Funkar inte kan jag tala om. Båda mammorna protesterar och tar ihop dom igen. Jamie är den som tjatar mest.....hon går och lockar på dom hela tiden.

Jag har som vanligt tagit bilder på dom som finns att se på hemsidan.

Vikterna på Suzies bebisar är nu för en vecka
Oprah 283g +83g
Olivia 295g +94g
Orlando 304g +91g
Oxana 295g +83g

Oprah





Olivia





Orlando





Oxana






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck