Sidor

söndag 7 augusti 2011

Suzie vecka?

Ja, det är fortfarande ett stort frågetecken när det gäller henne. Jag trodde ju att hon skulle få redan vecka 30.....för cirka 12 dagar sedan. Men jag trodde också att hon kanske får nästa vecka.......Ni vet då Fjodor hade en hormonchock och antagligen fick till det. Magen växer på henne, och hon fortsätter att gå upp i vikt. Idag väger hon 4764g och har under veckan gått upp med endast 95g, nu sammanlagt 1464g. Förra gången så spydde hon ju vilket hon aldrig brukar göra, och 3 dagar senare så fick hon Mick. I förrgår så var det spya ute på altanen. Kurt var också där ute med Suzie men han har aldrig spytt så jag misstänker att det är Suzie. Som för övrigt inte har spytt just 3 dagar innan hon fick Mick. Så vi får se om det blir bebisar inatt eller imorgon.

Jag hoppas verkligen att hon får dom nu. Jag är känslomässigt ett nervvrak och totalt slut, både i kroppen och hjärnan. Finns en hel del som jag behöver göra men får inte till att göra ett smack.......går bara och väntar. Och givetvis så njuter jag av Jamies bebisar.....vad annars :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck