Sidor

onsdag 17 augusti 2011

Suzies bebisar 1 vecka



Fast efter att ha väntat på dom så länge så känns det faktiskt som om dom var mycket äldre. Även om dom ännu inte har öppnat ögonen. Den enda som visade något om att öppna dom när jag fotade var Oxana. Och jag hoppas att dom öppnar dom snart för dom är ju väldigt pipiga innan dom öppnar sina blå. Och vissa av dom är pipigare än andra, speciellt om jag tar upp dom.

Ett bra exempel är Orlando idag. Här var besök från en tjej som är intresserad av just honom. När jag tog han så pep han rätt så bra, men blev så klart helt tyst när hon tog upp honom. Lite avis blev jag nog :)  Finns egentligen inte så mycket att skriva om dom för det händer inte så där jättemycket mer än att dom äter och sover. Dom väger lite mer än vad Jamies bebbar gjorde, men det kanske beror på att dom har 2 ställen att äta på :-)

Jag har som vanligt tagit bilder på dom som finns att se på hemsidan.

Vikterna på Suzies bebisar idag är
Oprah 200g +15g
Olivia 201g +21g
Orlando 213g +11g
Oxana 212g +13g

Jamies bebbar vägde

Patrick 197g
Pierce 162g
Priscilla 176g
Penelope 179g

Oprah





Olivia





Orlando





Oxana





Lite filmer från bolådan idag och lite andra bilder där alla är tillsammans


















Och så klart en film där Luna är med och där hon ömsom leker ömsom tvättar Orlando. Och nej, det är ingen fara, Orlando lever och mår väl. Luna är rädd om honom, dessutom så är hennes klor nerklippta. Hon älskar dom och jag har inte hjärta att slänga ut henne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck