Sidor

måndag 8 augusti 2011

Jamies bebisar 1 vecka



Just denna veckan brukar ju gå så fort, men då jag går här och väntar på att Suzie ska få sina bebisar så går tiden väldigt väldigt långsamt. Men Jamies bebbar är alltså 1 vecka idag. Veckan som har gått har varit lite jobbig, dom har varit pipiga, Jamie har antagligen inte haft tillräckligt med mjölk. Men jag vet också sedan tidigare att innan dom får ögon så kan dom vara så här. För igår så öppnade ju Penelope sitt ena öga och idag det andra, och hon är inte alls lika pipig som hon var innan. Kan ju lätt erkänna att jag hoppas Priscilla öppna sina snart, för det är en högljudd liten dam. Det kommer nog snart på både killarna och henne.....jag kan se små knapphålsöppningar. Har tagit lite bilder på dom. Och då jag nu har en rosa blogg så passade jag på att fota dom på rosa bakgrund. (Jag trivs faktiskt med denna) SOM VANLIGT.....dom flesta bilderna finns på min hemsida. Från och med idag så kommer jag att väga dom på morgonen så ökningen är från igår morse till idag. Vikterna på dom idag är

Patrick 197g +19g
Pierce 162g +13g
Priscilla 176g +14g
Penelope 179g +14g

Patrick





Pierce





Priscilla





Penelope





Och så alla tillsammans vid mjölkbaren





Allt som oftast så ligger Luna och kikar på dom små. Och hon vill gärna trösta och vara med när jag tar bilderna. Får mota bort henne flera gånger :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck