Sidor

måndag 29 augusti 2011

Jamies bebisar 4 veckor



Och jag säger bara....OJ, vad det händer mycket nu. Visserligen vet jag med mig att mina ungar brukar vara tidiga med allt, men dessa!!!!! Dom är vakna rätt så mycket på dagen nu, och som vanligt är det Priscilla som är mest aktiv. Även hon som har lärt sig att gå på lådan själv, kommer så snart jag kommer med maten, och springer efter mig när hon hör min röst. Det gör ju dom andra också i och för sig....går efter mig när dom hör min röst, men Priscilla är snabb....riktigt snabb.

Alla klättrar på allt dom kommer åt, försöker sig uppför sängen, leker i klösen, och springer ut i hallen. Så man får se sig för nu vart man går. Och dom har så smått börjat leka med leksakerna som är framme. Dock är det inte jag själv som har tagit fram dom i rummet, utan det är Jamie och Suzie som bär in det från hallen. Även Suzies bebbar leker med sakerna. Men dom blir ju fortare trötta och sover än så länge lite längre och mer än Jamies bebbar.
Här kommer lite bilder, och på hemsidan finns fler att se på. Viktökningen är för 1 vecka.


Patrick 446g +65g
Pierce 412g +67g
Priscilla 437g +75g
Penelope 460g +84g

Patrick





Pierce





Priscilla





Penelope







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck