Sidor

onsdag 10 augusti 2011

Penelope/video



Det kan inte hjälpas, det blir en liten filmsnutt på henne idag...igen. men det är ju bara hon som har öppnat sina ögon så mycket. Killarna också rätt så mycket, men dom låg och sov. Och Priscilla......ja, hon är som Suzie.....kniper igen :)
Jag fortsätter så klart att väga dom, blir så automatiskt, och dom har alla gått upp bra, vilket gör mig nöjd.

Idag så är det ju vägning för mig. Om du kollar under flikarna så har det tillkommit lite, under den med min viktresa kommer jag numera att uppdatera om min vikt. Har även kopierat och klistrat in vad jag har skrivit tidigare.....lite lättare att hålla reda på dom. Och jag har ju glömt att berätta att jag har uppdaterat fliken mina katter och avelshanar. Även en flik med recept :) Ifall det nu är någon som är intresserad av allt detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck