Sidor

lördag 13 augusti 2011

Jag vill, jag vill



-Jag viiiiiiiiiiill!!!!!
-Men sluta skrika så Luna, du väcker ju ungarna.
-Snälla, snääääääälla Jamie, jag vill ju också ligga här hos er, säger jag lite tystare och ser på Jamie med bedjande ögon.
Mina bedjande  (och vackra) ögon gick inte hem hos Jamie.
-Du ser ju att det är trångt som det är, dessutom kan du inte hålla dina tassar i styr och kommer med all säkerhet att väcka dom. Och så höll jag ju på att glömma, det är inte bara jag som bestämmer det, Suzie måste vara med om det.
Jamie spänner ögonen i mig som om jag inte fattade något.
-Jamen, prata med henne då, jag lovar (här håller jag tassarna i kors) att jag ska inte röra dom.

Efter mycket tisslande och tasslande så spänner båda ögonen i mig. Hua, nu blev jag nästan lite rädd!!!
-OK, säger Suzie, men du får INTE röra dom, och du får INTE väcka dom.
-Näääää, jag lovar (tassarna i kors) Jag ska bara titta på dom. Och så gick jag närmare och lade mig intill alla.
Här låg jag så länge så jag faktiskt somnade. Och när jag vaknade så var jag ensam......med 8 små lurviga varelser. HJÄLP!!!!
-Jamie...Suzie...dom rör på sig, var är ni??? Suzie kom in lite snabbt bara
-Det är lugnt Luna, dom drömmer. Du kan ligga här och se efter dom, sa hon, men inte röra, och så gick hon ut i hallen till Jamie igen.

Hmmmm, tänkte jag lite halvhögt
-Inte röra. Nä, jag kunde inte låta bli, jag var bara tvungen. Precis då kom ju så klart Suzie tillbaka, och jag blundade och låtsades sova. Med min ena tass rörandes vid den ena av ungarna fortfarande. Det är en av dom som jag har hört matte säga ska bo hos oss, och jag var ju bara sååååå tvungen att känna hur hon kändes, och hon var underbar. Hon och jag kommer säkert att bli bästisar, och jag lovar. När jag får bebisar så tänker inte jag vara sådan mot dom som vill vara med, jag tänker inte lämna någon utanför. Så det så......

Matte vägde dom små imorse, så idag tänkte jag "redovisa" vikterna. Hon vägde dom större också, och jag tänker berätta deras vikter också fast jag inte får. Så det så..... Dessutom....Hon filmade dom imorse, och när ni ser filmerna så förstår ni att jag verkligen behövs som barnvakt !!! Eller hur?? Och på bilden kan ni se mig RÖRA Olivia :)


Oprah 141g +11g
Olivia 146g +24g
Orlando 155g +16g
Oxana 157g +13g

Dessa är 12 dagar

Patrick 256g
Pierce 240g
Priscilla 270g
Penelope 259g





Så här brukar dom ligga, och visst skulle väl jag få plats att sova med dom??












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck