Sidor

söndag 28 augusti 2011

Älskade ungar



Här händer så mycket nu med bebisarna så jag hänger inte riktigt med.Och dom blir bara sötare och sötare för varje dag som går. Jamies bebisar äter ju, och även Suzies har börjat. Dom visade tendenser till det igår, och idag har det gått av bara farten när jag var framme med maten till Jamies bebisar. Dom har inte hunnit bli rumsrena än så imorse blev det till att tvätta mattan. Men det spelar ingen roll......för mig är huvudsaken den att dom har fått igång allt.

Igår var Anngert här och hälsade på mig och hade lite bebisgos....tror hon gillade läget :) Hon tog någon bild på dom som finns att se på hennes blogg. Och här kommer några bilder som jag har tagit idag och dagarna sedan sist jag bloggade

Orlando nanar gott med tungan utanför




Och Oprah slappnar av lika mycket hon när hon sover...tungan utanför :)




Fotade när Priscilla och Penelope åt sin mat idag......Penelope mitt i fatet






Priscilla visar var toan är




Oprah är tingad :)








2 kommentarer:

  1. Vad underbara de är Lotta!!! Måste komma och titta på de underbara små liven!! Kramizzzz

    SvaraRadera
  2. De är så söta de små liven och Oprah är helt bedårande :)!

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck