Sidor

tisdag 16 augusti 2011

Fjodor & Leeloos pojk


För att allt ska bli lättare att se på när det gäller bilder blir det flera inlägg idag. Just detta med Fjodor och Leeloos bebisar blir det 3 inlägg då det blev 3 bebisar, och jag vill visa upp dom då jag tycker dom är superfina. Hade utan att tveka kunnat plocka med mig inte en, inte två utan alla 3 :-) Och så blir det ett extra inlägg på deras kastrerade hane, något som jag vill visa upp för en del andra uppfödare och som dom kanske tycker är kul :) Glöm inte kolla och läsa dom andra också. dom är nu 3 veckor

Det blev en kille . Han är till färgen svartsilver spotted. Skulle nästan vilja ha honom till tigré då han hade många och långa längder, men men. Jag är inget proffs. Men vad jag kunde se var iallafall att han har rufism (heheheh, NÅGOT har jag lärt mig) Han är stor och bara så läcker :-)

























1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck