Sidor

torsdag 4 augusti 2011

Jobbig dag

Dagen har inte varit så där mycket bättre än vad den var igår. Visserligen har ingen av bebisarna somnat in men jag tror inte att Phil kommer att klara sig. Han vägrar att ta till sig tutten och har inte gjort det sedan han föddes. Natten som var har jag varit uppe och matat honom minst 1 gång i timmen, men trots det har han gått ner. Så jag tror inte att jag klarar honom.
Jag har en liten teori om varför dom inte klarar sig, och den är att dom är födda för tidigt. Dom blev nog till sist, kanske precis innan jag hämtade hem Jamie. Därav att dom är så små och kanske inte färdigutvecklade inombords med sina organ. Tråkigt men sant.
Dom andra 4 bebisarna mår bra. Dom ligger vid tuttarna så snart Jamie är i bolådan. När dom sover går hon ifrån och vilar sig. Hon har blivit bättre i magen vilket känns superskönt......både för henne och mig då hon slipper springa på toa så ofta. Vikten på Jamie efter att hon fick bebisarna är 3479, så hon gick ner 977g när dom kom. (bebisarna vägde ihop 557g)

Suzie går här fortfarande med stor mage och den växer hela tiden. Givetvis går jag fortfarande och väntar på att hennes bebisar ska födas. Vikten på henne idag är 4694 så sedan i söndags (4 dagar) har hon bara gått upp med 25g vilket inte är så mycket......kanske dax snart. Alltlså, om hon inte går och är dräktig på låtsas.

Här kommer dagens vikter på bebisarna

Patrick 144g +11g
Phil 72g -3g
Pierce 113g +13g
Priscilla 140g +12g
Penelope 135g + 16g

1 kommentar:

  1. Håller tummarna att allt går bra, sorglig att höra om dina små.....
    Hoppas allt går bra, tänker på dig!

    Kramis

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck