Sidor

måndag 15 augusti 2011

Jamies bebisar 2 vecka


Och jag tycker att dom har växt på sig riktigt bra. Dom är inte alls med på noterna när jag ville fota dom, det är bara klätterapan Priscilla som är på hugget. Och trots att hon var sist med att öppna ögonen så är hon, tycker jag, lite mer utvecklad än dom andra. Iallafall så har den lilla damen svårt för att bara sova, ligger gärna och kikar på sina tassar som hon emellanåt biter tag i....eller så försöker hon klättra överallt. Fast ligger på rygg och typ gosar emd sig själva det gör dom alla 4:a. OCH DÅ.....då finns det inte en chans att jag går iväg, för då njuter jag max av att titta på dom, pilla på dom, pussa på dom. Tro nu ine att det är något som dom gillar, nädå.....Varje gång jag tar upp dom så skriker dom högt och gällt tills jag lägger ner dom igen. Men dom kommer snart att vänja sig :-)

När det gäller Priscilla så har jag ju skrivit att jag har tänkt att behålla henne. Men jag är faktiskt osäker på ifall hon är långhår eller inte. Roten på svansen ser väldigt misstänktsam ut. Men det är bara att vänta och se. Och OM hon är långhår så kan jag inte behålla henne hur gärna jag än vill......Jag har inte den tiden. Och OM hon är långhår så har jag redan en som ska ha henne isåfall. Och OM hon är långhår så ligger jag själv risigt till, då blir det ingen hona från Jamie till mig denna gången. Penelope är reserverad. Fast man ska ju aldrig säga aldrig. Jag menar, OM hon är långhår. Återstår att se hur hon är i pälsen :-)


Här kommer dagens vikter, ökningen är över 1 veckas tid då. Och fler bilder finns det på min hemsida.

Patrick 283g +86g
Pierce 262g +100g
Priscilla 287g +111g
Penelope 288g +109g


Patrick





Pierce





Priscilla





Penelope




1 kommentar:

  1. OM hon är en korthår, så har Du i alla fall inte tid med henne, så då kan hon flytta till MIG! Hurra!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck