Sidor

tisdag 30 augusti 2011

Fjodor & Tindra/bildbomb



Det var ju ett tag sedan som jag tog kort på dom, och idag så bjuder jag på en bildbomb :) För den som undrar hur det går så kan jag berätta att det går superbra hos min mamma. Båda två blir bortskämda med en massa lek, kel och MASSOR av kärlek. Dom är ju fortfarande mina och jag saknar dom här hemma. Men då mamma ville ha sällskap så fick ju Tindra flytta till henne då jag inte tyckte att det skulle vara bra med en kattunge. Och då inte Fjodor kommer överrens med Kurt så fick han också sitt boende där. Mamma bor ju bara 5 minuter från mig så jag träffar dom minst 1 gång i veckan,ibland flera gånger.

Båda 2 börjar lägga på sig bra nu. När Tindra flyttade i maj så vägde hon 3094g. Idag väger hon 3647, så hon har fått upp hullet bra efter sina bebisar. När Fjodor flyttade dit i mitten av juli vägde han 4559g, och idag väger han 4700g. Han har ju lugnat ner sig betydligt och har börjat äta bra igen efter den kemiska kastreringen.


Fjodor
















Tindra. Inte lika många bilder på henne men hon gillar verkligen inte att fotas











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck