Sidor

söndag 7 augusti 2011

Filmer på bebisarna

Nu på morgonen så gjorde jag iordning till dom, ut ur lådan och till ett annat boende, fast på samma ställe. Tyckte det såg litet ut för Jamie, och hon protesterade inte utan sträckte på sig lite mer och bebisarna kom åt bättre. Vägde dom imorse och alla hade gått upp utan Priscilla, hon hade gått ner 1g, vilket jag inte alls gillar efter denna veckans tråkigheter......blir ju orolig som sjutton. Natten har varit lite orolig för dom, jag fattar alltså inte vad det är. Mailade med Helén som gav mig rådet att ge Jamie nötkött med äggula. Ska iväg så snart dom öppnar och så håller jag tummarna att det kommer att funka. För jag har försökt ge henne tillägg, men hon vägrar. Varför inte just hon har gått upp i vikt vet jag inte.....dom andra har ju det. Och jag tycker att alla ser "välgödda" ut, fina tjocka magar. Återkommer med deras vikter senare framåt kvällen.

Måste också berätta att just Priscilla är väldigt aktiv. Hon kryper omkring i bolådan, lyfter på huvudet och nosar. Penelope har idag öppnat sina ögon lite.



 Priscilla. På bilden längst ner ser man också Penelope och att hon har mörkare chokladfärg







Patrick är en stor kille



















2 kommentarer:

  1. Ahhhh..man blir ju helt såld på dessa underbara små liv!!! Avis..ja de e bara förnamnet ;))

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med Mia ... det känns långt ner i hjärteroten!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck