Sidor

måndag 24 september 2012

Tindras bebisar 5 veckor

Och helt helt underbara. Och för varje dag så blir jag mer och mer kär i Steve. Men näääää.....jag ska INTE behålla honom. Men blir han inte såld så MÅSTE jag ju ;)

Dom är så otroligt snabba nu. Och dom springer i hela lägenheten och utforskar allt nytt. Fortfarande är det Steve som är mest aktiv medan Sean är mera åt det lugna hållet....för tillfället. Dom busar som bara den och Steve kom åt Seans ena öga igår eftermiddag igen. Inget farligt men idag var han lite irriterad på just det ögat. Många nya bilder finns på hemsidan. Och menngen var att jag skulle sätta ut filmerna jag tog idag också men det går inte för YouTube krånglar....så jag sätter väl ut dom imorgon istället...om det funkar vill säga.

Vikterna idag är
Sean 656g +110g
Steve 629g +95g


Sean







Steve






1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck