Sidor

måndag 17 september 2012

Tindras bebisar 4 veckor

Det känns väldigt tråkigt måste jag erkänna över att jag inte har dom hos mig. Varje dag springer jag upp till mamma för att sitta och titta på dom en liten stund, för att gosa med dom och ge dom massor av pussar på magen. Det blir ju inte heller så många kort som jag skulle vilja ha. Tar inte med mig kameran varje dag. Dessutom när jag väl tar kort på dom så blir det i mammas säng eller på golvet. Och det senare alternativet...golvet...var inte så lätt idag. Dom springer omkring hela tiden och leker.

Fast det bästa dom vet är att hålla på att leka i toalådan...varför vet jag inte. Dom har börjat klättra upp på klösen och upp på hyllan till sängbordet. Äter gör dom ju också, och dricker vatten. Fast dom tuttar fortfarande på Tindra rätt så mycket så dom äter inte så mycket av blötmaten. Fast det kommer nog att avta lite med tuttandet dom kommande dagarna för jag kan se att Tindra redan är på väg in i ett löp.
Vikten på dom idag är
Sean 546g+113g
Steve 534g+121g


Sean







Steve






2 kommentarer:

  1. den där Steve alltså.. han är något extra

    SvaraRadera
  2. Åååååh, alldeles alldeles UNDERBAR!
    // Ingrid

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck