Sidor

söndag 9 september 2012

Fjodor är Europa Champion

Det har varit en lång helg för mig. Jag har gått och väntat på resultat från utställningen i Norge och jag har varit så nyfiken på hur det har gått för Fjodor. Nu vet jag. Han är nu Europa Champion, och ingen är gladare och lyckligare än jag.

Fast jag har ju gått och varit nervös. Jag visste ju att Anna Rudakova var där och jag var rädd att om han fick henne igen så skulle han inte få sitt cert. Var ju inte så längesedan han hade henne i Uppsala och då dissade ju hon honom totalt. Givetvis fick han henne. Även denna gången hade hon negativa kommentarer från henne, men han fick sitt cert!!! Som Malin skrev "även en blind höna kan hitta ett korn" På lördagen blev han dessutom Bäst I Ras :-) Kommer nog aldrig att glömma att han blev EC just idag....Benny fyller ju år idag också :)

Finaste finaste Fjodor. Hoppas nu att allting går bra där borta i Norge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck