Sidor

måndag 10 september 2012

Tindras bebisar 3 veckor

Oj, det blev en sen uppdatering idag. Men det är fullt upp här hela tiden, jag måste ha tankarna på annat håll och hålla mig sysselsatt. Det händer ju en massa positiva saker hos mig, men tyvärr så finns det en del mycket negativa. Något som inte alls har med katter att göra men som gör mig väldigt ledsen. Livet är så orättvist.

Tindras bebisar mår iallafall bra. Dom växer och jag är väldigt nöjd med deras vikter. Men så är dom ju bara 2 också som gottar sig hela dagarna. Dom är ju vakna lite längre stunder nu...iallafall är Steve det. Och han härjar hej vilt, biter brorsan i både svans och öron. Medan Sean gärna ligger och softar...eller helst av allt sover han. Tror Steve minsann får igen det senare. Syns lite på vikten också vem av dom som är mest aktiv :-) Bilder finns det i vanlig ordning på min hemsida och här på bloggen kommer även en liten bonus.....filmtajm!!
Veckans vikter är
Sean 433g +100g
Steve 413g +89g



Sean









Steve








Och så grabbarna tillsammans. Inga problem att få dom på samma kort när det bara är 2.....men snart så börjar dom nog rymma åt varsitt håll :-)











2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck