Sidor

onsdag 26 september 2012

Jamie 7 veckor

Och under veckan har jag bestämt mig för att hon är dräktig.Hon visar alla tecken på det och hennes mage blir större och större. Hon är ju absolut inte lika stor som förra gången, men jag tror inte det är många bebbar hon har trots den stora viktuppgången. Tror att det kanske max är 2 bebbar. Men bebbar finns det säkert...för idag kände jag även bebbrörelse. Och det har jag ju känt så många gånger tidigare så det måste vara så.....annars får jag väl skämmas ögonen ur mig :)

Vikten på henne idag är 4020g och under veckan har hon gått upp med hela 320g. Sammanlagt har hon nu gått upp med 978. Förra gången gick hon upp med 881g och det blev 6 bebbar....så...... Och jag menar...så mycket kan man inte gå upp på 7 veckor om man inte är dräktig, i så fall måste något vara väldigt fel.









1 kommentar:

  1. visst ser hon bebbig ut och då är det Kurts första och sista bebbar då.. ;(

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck