Sidor

tisdag 25 september 2012

2 år i Skeppshult

Och vart har dom åren tagit vägen då? Jag har skrivit det så många gånger tidigare och gör det igen...tiden går alldeles för fort. Till och med söndagarna som jag annars tycker är långa och sega försvinner i ett nafs.

Idag kom jag äntligen iväg och klippte mig igen. Ville gärna slinga dit lite grått men hon hade inte tid idag så det får bli på måndag. Mitt eget gråa växer inte tillräckligt snabbt, skulle vilja ha massor av det. Istället så tycker jag att håret blir mörkare...tråkigt.

Sen så har jag haft en massa kul i förrådet...mitt nya tillhåll. Jag har ritat och sågat och försökt hitta på lösningar. Tror bestämt att jag har en ny hobby. Fast hur det ska gå med den hobbyn i vinter vet jag inte då det inte är isolerat. I och för sig är det varmare nu än tidigare då jag satte överbliven isolering från altanen uppe på bjälkarna i förrådet.....men så där supervarmt lär det inte bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck