Sidor

torsdag 27 september 2012

Min smyckehållare

Ja, eller vad man nu kan kalla det för. Hur som helst så har jag haft hur roligt som helst. Massor, och då menar jag massor av idéer pluppar upp för mig. Får se vilka av dom som jag kommer att genomföra :)
Har även sågat ut och sprayat 2 nya lampor, nu är det bara monteringen på dom som är kvar.


Framsidan då. Är ju den första som jag gör så det blev till att testa sig fram. Skruvade dit alldeles för många krokar, varav dom extra hålen :)



Baksidan



Storleken ser du här




Och så uppe på väggen :)



2 kommentarer:

  1. Det här kan ju vara något för Brittbladet. Vad har du använt för material? Skulle kunna tänka mig att snickra ihop en till mig själv...

    SvaraRadera
  2. snyggt och du hr verkligen talang :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck