Sidor

lördag 22 september 2012

På vift i Mullsjö

Idag så var jag ute på vift igen hela dagen. Styrde mot Mullsjö och Anngert som har Kompiz (Tawalli's Frank Sinatra) Det var ett bra tag sedan som jag var där, som ni har jag tusen saker att fixa med. Lite trött då jag ju kom hem strax efter 1 från Skövde var det bara att bita ihop och se glad ut och hoppas på att huvudvärken försvann innan jag var framme. Det gjorde den och med en kopp kaffe blev jag lite piggare. Massor av prat blev det och en del bilder blev tagna. Sen ska vi inte glömma den supergoda maten som hon bjöd på. Givetvis tog jag en del bilder också....vad annars :-) Och när någon bär och visar upp sin katt....först då ser man lite hur stor katten är.



Anngert med Kompiz






Anngert och Prinz, Prinz är av rasen Maine Coone






Puzz är minst lika stor som Kompiz. Kanske till och med lite större.







Ute i rastgården som blev klart för ett litet tag sedan







Innan jag åkte så fixade jag det sista som jag tog med mig till Anngert. En kattlampa som jag har gjort. Om du klickar på bilden nedanför så kommer du till Anngerts blogg där du kan se hur lampan tog sig i hennes hall :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck