Sidor

fredag 14 september 2012

Olivia 6 veckor

Och då har hon alltså gått 42 dagar. Inte så mycket igen nu, går hon sina 65 dagar så har vi bebisar här om 23 dagar :-) Spännande.
Magen växer som bara den på henne, hon är bra rund nu...eller ja kanske inte rund för jag tycker att magen spetar ut åt alla håll och kanter. Hon är mer och mer för mat men allra bäst gillar hon rått kött.....köttfärg snitzel, fläskfile eller kycklinghjärta. Hon ställer sig då på baktassarna och skriker efter att jag ska ge henne det.
Jag har fortfarande inte sett att hon har mått dåligt, och jag hoppas att hon slipper det. Ska bli väldigt spännande att se vad hon har i sin mage. Vågar absolut inte mig på att gissa hur många bebbar där kan vara :)
Vikten på henne idag är 4064g och hon har under veckan gått upp med 231g, sammanlagt nu 725g Bilderna är tagna för en liten stund sedan







3 kommentarer:

  1. mmmmmmm i den goa bulliga magen ryms säkert 4 ... 5 ...

    SvaraRadera
  2. ja 4-5 st några choklad/silver å nån choklad osv fniss

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck